۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۲۱:۲۴
کد خبر: 30795402
T T
۰ نفر

تهران - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با ابراز شادماني از برتري تيمش در شهرآورد تهران گفت: رسيدن به اين پيروزي در دقايق پاياني، تركيبي از معجزه و توان نفرات پرسپوليس بود.

به گزارش ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: بسیار خوشحالم كه بازگشت بزرگی به بازی داشتیم و نتیجه 2 بر صفر باخته را به سود خود پایان دادیم.

دنیزلی ادامه داد: بازیكنان ما به این نتیجه رسیدند كه تا سوت پایان بازی از سوی داور باید انگیزه داشت و برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد.

دنیزلی با ابراز شادمانی از این پیروزی گفت: این پیروزی از دو منظر برایم مهم بود، اول اینكه فوتبالدوستان ایرانی یك بازی زیبا و بزرگ را تماشا كردند و مساله دوم كه خوشحالی من را چند برابر كرد، شادی هواداران تیم بود.

وی ادامه داد: هواداران باید بدانند پرسپولیس بازیكنان خوبی دارد و شرایط ما در ادامه بسیار بهتر هم خواهد شد.

دنیزلی در خصوص داوری این دیدار گفت: داور همواره در بازی نقش اساسی دارد اما در طول دوران مربیگری خود هیچگاه در خصوص نحوه قضاوت داوران صحبت نكرده ام.

سرمربی تركیه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت: مهم برای ما این است كه امروز به برتری های تیم استقلال در شهرآورد پایان دادیم و از این مساله بسیار راضی هستم.

وی در خصوص تعویض های خود در این دیدار گفت: 'ایمن زاید' و 'مهدی مهدوی كیا' پس از ورود به زمین در هر 3 گل ما نقش اساسی داشتند و باید از حضور آنان در زمین راضی باشم.

دنیزلی عنوان كرد: واقعیت و نمایش تیم پرسپولیس تازه شروع شده است و با برنامه ریزی كه خواهیم داشت، به طور یقین هواداران را در ادامه هم شاد خواهیم كرد.

سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: فلسفه ما این است بازی را خوب شروع كنیم اما چیزی كه برای همه تیم ها مهم است، رسیدن به برتری در پایان دیدار است.

وی در تمجید از عملكرد بازیكنان تیم استقلال اظهار داشت: استقلالی ها عملكرد خوبی داشتند اما پس از اخراج 'مهرداد اولادی'، كار را تمام شده می دانستند در حالیكه ما تا پایان بازی

انگیزه داشتیم.

دنیزلی در خصوص هواداران تیم پرسپولیس كه پس از دریافت گل دوم از تشویق تیم خود منصرف شدند، گفت: هواداران و بازیكنان مكمل هم هستند اما بازیكنان ما امروز به آنان ثابت كردند نباید تا آخرین لحظه از حمایت تیم خود دست بردارند.

وی در مورد شرایط این تیم برای حضور در جام باشگاه های آسیا عنوان كرد: نمی توانیم بازیكنان جدید جذب تیم كرده و می بایست با همین نفرات كار كرده و آماده جام باشگاه ها شویم.

حضور موفق در آسیا مساله ای است كه خواب را از من گرفته است.

دنیزلی در مورد ضعف این تیم در خط دفاع و دروازه گفت: باید با همین داشته های خود به كارمان ادامه دهیم.

3783 / 1589

سرخط اخبار ورزش